Als autobedrijf (eigen) klanten met pech helpen tegen een vergoeding: Pechonderwegservice.nl
Wat is er voor een klant van een autobedrijf nu fijner dan met pech een bekend gezicht te zien die hulp ter plaatse komt bieden? Pechonderwegservice.nl werkt goed samen met aangesloten autobedrijven. Staat een klant met pech dan kijken wij eerst of het eigen autobedrijf binnen een straal van maximaal 10 kilometer gevestigd is. Betreft het een pechgeval overdag én binnen openingstijden van het autobedrijf dan bellen wij vrijblijvend de betreffende garagist op met de vraag of deze tegen vergoeding assistentie ter plaatse wil verlenen.
Het betreft in dit geval kleine pechgevallen. Denk aan een lekke band of een lege accu (starthulp). Uitrijden is nooit een verplichting. Heb je als garagist/autobedrijf geen tijd om de eigen klant te helpen dan schakelen wij de dichtstbijzijnde berger/hulpdienst in. Misschien help je nu al je eigen klanten vanuit service en breng je dit niet in rekening. Kijk eens wat deze “service” je nu kost. Uitrijden tegen een vergoeding is toch veel interessanter?
Wanneer je als garagist/autobedrijf zelf mee helpt ondersteunen, heb je maximaal klantcontact. De klant ziet een bekend gezicht en u zie je de klant én de defecte auto. Een perfect moment om de rest van de auto ook even te bekijken. Misschien zijn er wel banden aan vervanging toe, hoor je een lekke uitlaat of zie je een deuk in de auto. Zo heb je een perfecte mogelijkheid om de klant tussentijds te spreken én eventueel werkplaatsomzet te genereren. Niet alleen in je eigen belang maar ook die van je klant. Tenslotte staat niemand graag met pech en kost een advies ter plaatse niets. Wellicht rijdt de klant even achter je aan om de accu te vervangen én kun je vervolgactie ondernemen.
Als garagist/autobedrijf meer weten over deelname aan https://www.pechonderwegservice.nl? Mail ons dan even op info@pechonderwegservice.nl of bel ons informatienummer op 085-7733750.
Wij kennen geen formuleverplichtingen, vrijheid in ondernemen is ons devies!